2008. november 23., vasárnap

képkeret pályázat

bár még itt nem említettem, de tagja vagyok egy evangélikus (történelmi egyház) gyülekezetnek, s mi több, apám ennek a frankó közösségnek a lelkésze. sok program szokott lenni nálunk, és általában én fényképezgetek olyankor. mindenki kiveszi a munkákból a részét, és van, hogy szinte az egész gyülekezet dolgozik, és résztvevő egyszerre.
legközelebb egy nyílt napunk lesz, a karácsony fényében. előadás, zene, kézművesség, sütikészítés, ami csak szem-szájnak ingere.
sőt! fénykép keret díszítés is, amibe belevalót is adunk: a helyszínen lefényképezzük a résztvevőt- családjával, és dizájnos karácsonyi kerettel kinyomtatjuk, és vihető is.
drága apám kitalálta, hogy ezt a keretet én fogom megcsinálni, (és van egy sejtésem, hogy fotózni is én fogok, persze e kettő úgysem egy időben történik...) de azt elfelejtette, hogy nem én vagyok a számítógép zseni a családban... ki nézem magamból egyébként, hogy összehozok egy frankó keretet, de ugye 3 féle kell, és egy héten belül. nekem kb akkorra sikerülne, mikor remegő kézzel igazgatom magamon a kockás lepedőt a nyugdíjas otthonban, és úgy néz ki, az kicsit késő lenne.
szóval! az ajánlatom a következő:
kicsi scrapeléshez használható meglepetés csomaggal jutalmazom azt, aki engem kisegít ebben a helyzetben. ha esetleg digitális síkon mozog az illető, akkor szeretettel várom a dec.6i alkalmunkra, és ingyen lefotózom, és a saját képkeretével fel is díszítem a képet. :) ez utóbbi bárkinek választható, sőt! az egész rendezvényen résztvehet, és más fotózási módot is kipróbálhat:
betlehemi csendéletben a család: előre festett háttér, festett alakok fejeinek helyén kukucskálási lehetőségek. (remélem érthető.) :)
ha olthatatlan vágyat érzel a segítéshez, de nem vagy megelégedve az ellenszolgáltatással, próbálj alkudni.

tehát, amire szükségem van:
* képkeret, visszafogott karácsonyi hangulatban, jó kívánsággal:
"Áldott ünnepeket kíván: az Evangélikus Gyülekezet!"
*3 méret: portré, páros kép, családi fotó, 10*15 cm-s arányban.

a készítőt sajnos nem áll módomban reklámozni, de elrejtve (ha lehet ne csak ebből álljon a keret) megjelenhet a készítő "védjegye".
remélem sokan siettek segítségemre, a határidő: nov.30.
pályázat nyertesét itt bemutatom, és értesítem.
akkor mostantól várom a kereteket! :)

1 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

Eszter, csak most látom a pályázatodat... Szívesen segítenék, ha nem járna le vas. a határidő. Nahát, evangélikus? Szinte tudtam, hogy protestáns vagy Te is! - én pedig református.
Értem a feladatot, nálunk a gyülekezetben is szokott hasonló kezdeményezés lenni.
Szeretnék jelentkezni, de csak, ha tudsz még adni néhány napot... Szeretném ha semmilyen ellenszolgáltatás nem lenne, és nem szeretném reklámozni sem magamat. Ha menne a dolog, dobsz nekem egy e-mailt? Üdv: Gigi