2008. október 18., szombat

ez még nem a mi napunk volt....

a http://www.scrapbookozzvelunk.hu oldalon az esküvőről volt szó, és ezzel kapcsolatosan egy kihívás. régóta szerettem volna már esküvői oldalt készíteni, és ezt jó apropónak tartottam. sokat gondolkoztam, hogy milyen képpel dolgozzam, kinek a nagy napjáról, és nem tudtam választani. aztán megláttam egy képünket, amin Petivel bevonulunk a templomba Szilviék esküvőjén. és végülis nem volt kikötés, hogy a menyasszonynak és a vőlegényenek kell az oldalon szerepelnie! :)
de más kikötés volt:
a szerkesztők által készített freebie-t használni kellett. nem az én stílusom voltak ezek, ezért is nehezen kezdtem bele az oldalba, de az egyik megtetszett, méghozzá "a mi napunk" kiírás.
ezt választottam, és végül a mi képünket, az "ez még nem" kiegészítéssel.

más régen várt dolgot is felhasználtam: csipkével még nem dolgoztam. mindig nagyon tetszik, de valahogy végül nem kerül rá az oldalaimra.
itt azonban mindenképp szerettem volna.
a csipkén kívül régi papírokat is használtam, amit tintáztam, öregítettem-
a fotót smirglivel ápoltam le, és úgy ragasztottam fel, hogy a kommentkártya mögé rejthető legyen.
a kártya a találkozón kapott nyomdákkal lett díszítve, és egy rózsaszín szalaggal ellátva. ennek segítségével egyszerűen kihúzható.
a hosszú, pöttyökból álló nyomdámat is felhasználtam. az ellentétes sarkokat díszítettem vele. a dátumot egy jegyzetpapírra nyomdáztam, a "csinálj magadnak névjegykártyát" készletből vett betűkkel.
a freebie kiegészítés is ezzel történt. :)
gombok nélkül meg ugye nem oldal az oldal, ezért a padsorokat díszítő zöld növények színeivel megegyező gombokat válogattam össze. és megörültem nagyon, mikor rátaláltam a zöld szív alakú gombra. :) ezeket felvarrtam, a fehér alapkartonra.




az oldal pont egy évvel a kép elkészülése után jött létre. több mint egy hónapja. csak most nincs időm ezt a blogot túl rendszeresen vezetni.. :(
de ha ennyi kiesés után is beleolvastál, köszi. és remélem volt értelme. :)

2 megjegyzés:

BoBo írta...

Én tényleg csak azt sajnálom, hogy ritkán kerülnek fel képeid. Mert ez is nagyon klassz lett. Szépek vagytok rajta. Ha nem feketében lennél, akár igazi esküvői képnek is kinézne.

BoBo írta...

Szia Eszter! Kipécéztelek. Gyere a http://laundryletters.blogspot.com/
címre,és elolvashatod miről van szó. És képzeld, most találtam meg a meglepetés állatkákat a borítékban:-))
Rég írtál egyébként.