2008. április 23., szerda

az ELSŐ stafétám

a scrap.hu-n jelentkeztem egy egy játékra. a staféta témája az"anya" volt. míg vártam a képet, amiből dolgoznom kellett, (Hana után következtem) kiválasztottam egy régi fényképet Anyáról és rólam. és mellé akartam tenni eg ymostanit. aztán arra gondoltam, Anya egy olyan képét díszítem, amin annyi idős, mint én most.de ilyen kép nem létezik, pedigott görnyedtem egy félnapig a fotós dobozok-albumok felett.

aztán megérkezett Hana oldala. és inkább csak Anyáról akartam, csak úgy egy képet készíteni. nem csoda: szép alapot kaptam:

végül csak az eredetileg kiválasztott képnél kötöttem ki. egyrészt, mert már elő volt hivatva, másrészt: mert eszembe jutott a szabály: nem kell teljesen lemásolni.

aztán együltő helyemben megcsináltam az én oldalamat. így Mesinek maradt a hétvége, és tudott ő is dolgozni rendesen. és hát egyébként sem szerettem volna felállni mellőle... :D

kicsit tetszik. bár az új helye nem. Peti unszolására ugyanis megmutattam Anyának. és ő a hűtőre tette. nem egy fénykép kímélő mód, de hát micsinájjak?

ja, és hát ez lett:


a fényképen nem teljesen élethűek a színek, ugyanis a baloldali papír halvány rózsaszín, és inda mintás. jobb oldal bordó, és (a képen nem láthatóan) nagy indák, a másikhoz hasonlítva kicsit.. (ezért választottam a két papírt, erre nem is látszódik...)
2 gomb, 7 strassz, egy rejtett cédula. a madzagok raffiák, élénk rózsaszínben.
a fénykép alá vmi népművészetes cuccot rajzoltam. talán vmi terítődísz volt eredetileg... : s
a két gyöngy szerűség. "csináld magad" képeslaphoz volt. virág alakúak.
az írás "alakja": internetről mentett képről másoltam, az eredeti már nem tudom hogy honnan van.. sajnos nem sikerült tökéltesre.

ennek ellenére azért itt van néhány részletfotó:



ja, és a helyén:







1 megjegyzés:

Szilvi írta...

Az oldalt már régen is megcsodáltam. Na de hogy a hűtőn?! Hát ez marha jó!!!