2009. november 3., kedd

Képeslap esküvőre

Agnieszka fantasztikus blogjára tévedve vettem észre ezt a laplot, és rettentően megtetszett.
pont kapóra jött, hogy nagyon kedves barátaim épp házasságkötésre készülődnek, így neki is ültem, és készítettem Nekik egy üdvözlőlapot.



ez egy kinyithatós lap, lapozni is lehet, és teljesen kifektetni is:



először a képet választottam ki, egy Sarah Kay matricás könyvből. elég nehéz volt hozzá színeket válsztanom, de végül találtam pont olyan színű kartont, mint a fiú pólója, és halvány lila selyempapírral kombináltam.
a kartonra sajátkészítésű nyomdával virágokat nyomtattam, és összetintáztam a szélét körbe.
a fehér kartont két helyen bevágtam, a hajtásvonalaknál megkarcoltam, és összehajtogattam ilyen nyithatós alakúra (ez volt a leghosszabb idő, míg megterveztem a prototípust. hogy össze lehessen hajtani, megfelelő méretben látszódjanak a dolgok, stb.stb.).
4 kis négyzetbe levelet ragasztottam, aminek csak az erezete van meg. ausztráliából kaptam a kedvenc malik sógornőmtől!köszi! :)
középen a kék kartonra indát nyomdáztam(új szerzemény, nagyon tetszik... :) ), a lila papírra pedig fehérrel nyomtam rá a neveket, illetve kereszben ugyanazt a mintát. ez csak egy bizonyos szögben látszik. aztán a selyempapírt rávartam a kartonra, majd ráragasztottam az alapra.
a kép alatti rejtett kommentbe kerül majd bele a nevünk, hogy kitől kapták, a középső részre pedig még a jókívánságaink jönnek.






5 megjegyzés:

Marcsi írta...

Ebből a típusból a Tiéd az első, ami igazán tetszik :) Úgy vettem észre másoknál, hogy úgy gondolják, sok a hely, és mindenhová kell tenni valamit, de így nagyon zsúfolt lesz a lap. Te nagyon jól eltaláltad, hogy mennyi az, ami még szép és jó!
(Matricáskönyv - ilyet hol lehet találni? Szeretem Sarah Kay figuráit, de színezni nem tudok...)

Katica írta...

De klassz lap lett.Nagyon tetszik.A matricás könyv engem is érdekelne...:-D

Marcsi írta...

Közben megtaláltam a matricáskönyvet :)

_eszter_ írta...

ja igen, bocsi. a tescoban lehet kapni, ez a barátság, szerelmek részben található meg. :)

Marcsi írta...

No, ennyire nem találtam meg :) Csak a Bookline-on és az alexandra.hu-n, a könyvesboltban pedig nem volt, grrrr. De akkor holnap irány a Tesco! Köszi a tippet!