2009. február 1., vasárnap

ajándék csomagolás

Névnapja volt az unokaöcsémnek, leendő keresztfiamnak a héten. vasárnap adtuk oda az ajándékát, amit a nővére bontott ki Neki. nem nagy dolog, csak gondoltam megmutatom. egy plüs figura ugrott ki belőle.



világoskék kenderzsineget használtam, erre felfűztem négy kék gombot. többször körbetekertem a csomagon, végül masnival összekötöttem.


a madzag végére fagyöngy került. a csomag tetejére egy gémkapoccsal az üdvözlő kártya. sajnos a szegecselőm pesten van, így csak lyukasztva lett a papír. kicsit persze tintáztam. az elmaradhatatlan!




ja, és hogy tetszik a lomo hatás a képeken? most tanultam! :)
ja, és az ünnepelt:





3 megjegyzés:

BoBo írta...

Végre újabb Eszteres alkotás:-)) Olvastam ám az olvasmányaid is, rögtön, csak akkor rohantam, és lemaradt a komment.
A lomo hatást hol tanultad? Ez a Bars ugye nem a Hana fia?

_eszter_ írta...

:)

ez a Bars a nővérem fia. :) egyébként a scrap.hu-n segítettek a csajok az effektben.

{Hana} írta...

Ó, igen - a "másik" Bars :-)) Tök jó, hogynem csak szimplán becsomagoltad az ajándékot!! Meg szép is lett - a plüssfigurák extra macerásak ilyen téren, de ügyes voltál!! ;-)