2009. január 28., szerda

kicsit zsúfolt ez az időszak. és nem azért nem írtam, mert nem akartam.
kaptam két játékot is, mindkettőt Bobo-tól.
és akkor az egyiket most tovább is viszem.

Szabályok:
1. Írd le annak az 5 könyvnek a címét amiket, 2008-ban olvastál.
2. Nevezz meg 5 embert és értesítsd őket.
3. Linkelj vissza erre a bejegyzésre.

már hamarabb láttam, hogy kering ez a játék, és néztem is, de jó ötlet. én vajon mit írnék, ha megkérdeznének. és lefagytam, aztán kétségbe estem... ilyen béna-műveletlen vagyok, és semmit nem olvastam tavaly? egy egész éven keresztül??? aztán kezdtek rémleni a dolgok...
aztán meg rájöttem, hogy sokat olvastam. csak mondjuk a tavasz az már rég volt. pedig az is 2008. :)
szóval nem annyira rég elolvastam Fekete István Lutra című művét tetszett. ezért további műveit olvastam, de azt már a tavalyi évben. a

1. Kele (Fekete István), és a Bogáncs (F. I.) című munkákat. az utóbbi nem annyira tetszett. a Kele jobban. jó kicsit belátni ezáltal az álatvilág rejtelmeibe. főleg úgy, hogy láttam Fekete István feljegyzéseket, amiket kinn ülve írogatott, mikor a természetet megfigyelte, hogy minnél jobb könyveket írjon.
Nem bánom, hogy olvastam, de kicsit úgy érzem, ezeket fiatalabb korban szokták.. :) végülis elég későn érő típus vagyok.

2. Mihail Bulgakov: Mester és Margarita. ezt mondjuk nem sikerült befejeznem. annyira magával ragadott, és lenyomta a hangulatom, hogy nem szerettem kézbe venni, bár érdekel, mi lesz a vége. egyébként Peti kezdte el olvasni, vagyis Ő akarta. aztán gondoltam olvasom Vele párhuzamosan, és majd beszélgetünk róla. ez elmaradt... :)

3. Carole Matthews: Csokoládé imádók klubja.
Ezt Judit (a Húg.) állandó dicséretei miatt olvastam. jó volt. kikapcsolódás. :) és az egyik legkedvesebb csokim is benne van!(equadori, 60%-s kakaó tartalmú csoki. tökéletes.). mondjuk márkákat simán említ, szemrebbenés nélkül leszól (bár lehet remegett a szeme... nem voltam ott.)
szóval eszméletlenül érzékletesen ír a csokikról, és egyből eszik is az ember egy táblát, ha leteszi a könyvet. :)
bár az biztos hogy az élet nagy kérdéseire nem adja meg a választ.
a másik Judit segítségével olvasott könyv az Emlékszel rám? címet viseli, Sophie Kinsella írta.
egyszer nézhető, limonádé film lenne belőle. de érdekes! meg kicsit elgondolkodtató.
én semmilyen esetben nem tudom helyeselni, ha a "Nagy szerelem" miatt egy házasságot otthagynak.
nem is szeretem az ilyen filmeket sem, ezért kedvelem a hölgyválaszt, mert ott bár vonzódik a két főszereplő egymáshoz, Gere végül megtanítja a feleségét táncolni, és nem elhagyja. :)
de ebben a könyvben elgondolkodtam, hogy nem biztos hogy teljesen elítélem őket.
mindenesetre van benne egy csomó jó poén. :) ez is csak kikapcsolódásos cucc. :)

4. az utolsó hónapban olvastam a "Keresztyén házasság" c könyvet. ugye készülni kell az eseményre. persze ez is úgy indult, hogy majd együtt, mármint PetiMmel, de aztán az lett belőle, hogy Ő nem ér rá (hiper sok dolga volt mondjuk mostanság...)én meg már befejeztem, így még nem beszélgettünk róla, Ő még el sem olvasta, de tudom, hogy majd bepótoljuk. és nem az esküvő után!

egyébként a Nők Lapja cikkeit olvasom néha, ha van egy kis idő mikor otthon vagyok, illetve az esküvői magazinjaimat. :) abból most beszereztem kettőt a kiállításon. :)
ja, és nem utolsó sorban:

5. a Biblia. próbálom napi rendszerességgel olvasni, de sajnos ez nem mindig sikerül. de azért még mindig "Ő" volt a legtöbbet tavaly a kezemben.

én ennyi voltam.vagyis az olvasmányaim. perzs több minden megfordult még a kezemben, Luther művek, vagy róla szóló dolgok, tankönyvek, amik akár érdekesek is voltak.

Igazából már minden blogon olvastam ezt a játékot, így én nem neveznék meg 5 embert. legfeljebb majd kijavítom ezt a bejegyzést, és belinkelek ide valakit. :)
köszi Tünde az érdeklődést! :)







Nincsenek megjegyzések: