2010. május 7., péntek



bár eddig nem szerettem, most megint fehér alapot választottam. a fotót megreszelgettem, és egy fekete fotokartonra ragasztottam.

egy kétoldalú szalagot rögzítettem a karton alá.mintavágó ollóval készítettem egy alátétet, ami pöttyös , de ez nem látszik. :( kék krétával kicsit összekentem.ebből a pöttyös papírból van a cím is, de azon méginkább nem látszik a pöttyös volta.

a farmer szó öntapadós filcbetűkből van kirakva, még a londoni csoport maradéka :). egy kis kockás papír, egy gomb, meg egy rajzolt komment cimke.


a sztori meg az, hogy hazafelé a virágokkal, rájöttem, hogy farmerben szeretnék férjhez menni. beöltözés úgyis lesz másnap. Peti beleegyezett, és ezerrel telefonáltam, hogy mindenki tudjon róla. nem volt osztatlan a siker, de azért voltak támogatóim :)
persze 10 perccel kezdés előtt jutott eszünkbe, hogy nem vittük el a gyertyákat, és a pezsgőt a helyszínre. még jó hogy voltak segédeim, és a terem csak 20 m-re van tőlünk.... :P

1 megjegyzés:

Szilvia írta...

Hat igen, nehanyunk nem tartotta be a farmerben valo megjelenest. Rossz kutyak...lehet en is alkalmazom ezt a trukkot a 30. szulinapomra...Az embert megovja sok gondtol...